Ondanks het feit, dat zo ongeveer iedereen wel telefonisch bereikbaar is, wordt het toch steeds moeilijker om af en toe nog een echt mens aan die telefoon te krijgen.
Al veel te lang wordt de beller , vooral bij bedrijven, geteisterd door ellenlange- en oeverloze voorkeuzemenu’s. In veel gevallen gaat deze voorkeuze “service” zo ver, dat onze beller na een aantal vragen te hebben beantwoord soms zelfs de opdracht krijgt om een ander nummer te bellen, waar dan ongeveer dezelfde ellende opnieuw moet worden doorgeworsteld.

Als onze beller dan op een gegeven moment de illusie krijgt aangereikt, dat er eindelijk een echt mens aan de lijn komt, dan wordt er weer een nieuwe geluidchip geopend met ergerniswekkende mededeling, dat “al onze medewerkers in gesprek zijn”. De beller belandt dan meestal in een wachtrij, waarin deze dan meestal wordt gedwongen om de meest afschuwelijke- en vaak keiharde muziek en/of een “waslijst” van bedrijfsactiviteiten, aan te moeten horen waarvoor je nou juist niet belde.
Dat is hun regelrechte demonstratie van minachting voor diezelfde klant!

Please follow and like us:

Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *