KPN niet Koninklijk
Van KPN weten iedereen inmiddels wel, dat het geen net bedrijf is.

Het was destijds de uitvinder van het “verdampen” van voor-ingekochte belminuten
Daarmee pleegde ze zo ongestraft diefstal.

Inmiddels heeft zij 20.000 klanten bedot door hen een glasvezelverbinding aan te smeren.

Een glasvezelverbinding, waarvan wel de kosten in rekening worden gebracht, maar die er in de woning niet is.

Met dit soort trucs “fladdert” KPN de laatste jaren zelf vanuit het ene schandaal zo het andere- weer in.

Ze heeft heel duidelijk aangetoond, dat ze zich in de samenleving niet(!) Koninklijk weet te gedragen.

Bij KPN is de klant ook nog nooit “Koning” geweest!

Het wordt hoog tijd, dat onze slapende overheid haar het predicaat “Koninklijk” afneemt.

Ze heeft, met haar “koninklijke” wangedrag dat predicaat n.m.m. al lang verspeeld.

Please follow and like us:

2 thoughts on “KPN Koninklijk???

  1. Ooit een keer een slotnota van € 1600,- gehad omdat ik € 36,23 niet had betaald omdat de automatische incasso niet had gewerkt.
    Sindsdien beloofd nooit meer zaken te doen met deze club misdadigers. En zelfs met deze misdadige grotekutbedrijven (GKB) praktijken hebben ze moeite het hoofd boven water te houden

  2. Ja ja, het is tuig en het blijft tuig, want ze willen maar niet leren van hun beschadigde verleden.
    Het belazeren van hun klanten lijkt zo langzamerhand haar doelstelling te zijn.

Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *