Jeugdzorg
Het openbaar vervoer wordt door de asociaal hoge brandstofprijzen, kunstmatig door onze asociale overheid door hoge belastingen er op te heffen zwaar belast, steeds belangrijker. De gewone man kan nl de prijs van boven de 1.80 euro bijna niet meer ophoesten.
En wat doen de directies van de NS en Prorail zij zorgen er voor dat wij niet naar ons werk, school of vakantieadres kunnen komen.
Elke keer is het de schuld van een ander dat de treinen niet op tijd of zoals vandaag helemaal rijden.  Het is de schuld van koperdieven(dit is natuurlijk een groot probleem), van een computer firma die de computers heeft geleverd, stakende machinisten, een brand in een schakelstation, of god mag weten wat voor andere reden.  De heren van beide directies hebben al jaren deze problemen en blijven gewoon op hun pluche stoelen zitten niets doen en strijken mega salarissen en bonussen op.Nog nooit hebben zij bedacht dat er iets aan dit soort zaken gedaan moet worden .
Dat er oplossingen verzonnen moeten worden zodat het ongemak voor de reiziger beperkt wordt.
Wat ze wel kunnen doen is de prijs van het kaartje van deze onbetrouwbare manier van vervoer om hoog jagen zodat zij nog hogere salarissen en bonussen voor zich zelf kunnen bewerkstellen.
Ze realiseren zich niet, of misschien ook wel, dat de reiziger waar aan ze volledig schijt hebben, degene zijn die hun vette salarissen en bonussen betalen. En wat voor schade zij aanrichten aan de economie  Nederland BV.  Daarom weg met deze directies en veel meer overheid bemoeienis. Desnoods moeten de NS en Pro-rail maar weer staatsondernemingen worden met directies die keihard afgerekend kunnen worden door diezelfde overheid.  Nu rest er nog maar een ding en dat is ontslag voor deze luie zakkenvullende witte boorden criminelen.

Please follow and like us:

Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *