1 reactie op “OV-Chipkaart is klant onvriendelijke mislukking

  1. Het is een schand hoe onvriendelijk dit werkt:
    1. als je met ns reist heeft translink een enorme spaarbank rekening aan ons allemaal
    2. Mijn kaart deed het goed met de bus, maar niet met trein (dat betreft een ander deel van de kaart met zeer breekbare draadjes). Een vervangende kaart moet jezelf betalen: 11.50 E
    3. de vervangende kaart bleek bij de eerste keer elektronisch dood. Je mag hem weer terugsturen weer voor een vervangende kaart, zonder een enkele mogelijkheid om na te gaan of men ook op eigen fabrikage fouten let(zoals hier).
    4. Je kunt pas zien hoeveel je aan reistegoed hebt als je op het station bent.
    5. De kaarten gaan gauw kapot
    6. meermans korting reizen is wel erg ingewikkeld
    7. waarom moet ik vooraf meer betalen dan ik wil reizen
    8. je moet het bedrag op de chip kunnen zetten wat je verreist, niet meer
    9. de perrons worden ware gevangenissen

    mvg Hans

Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *