De RABO meldde onlangs nog trots dat de problemen met iDeal betalingen, als gevolg van een technische storing, inmiddels zijn opgelost.
Dom, als ze daar nog steeds zijn, blijkt de oorzaak daarvan, n.b. volgens eigen zeggen, nog onbekend(!) te zijn.
Je hoeft je daarom niet af te vragen, of er nog storing komt, maar alleen maar wanneer de volgende- zich zal aandienen!
Immers, een storing is pas opgelost, als de oorzaak is gevonden en hersteld: daarvan is echter geen sprake!

Gelet op de consumenten-ervaringen zal het RABO systeem wel net zo’n “reparatie”lappendeken zijn, als het ING systeem, dat eveneens van het ene- in het andere probleem “rolt”.
Men bevestigt eigenlijk niet meer, dan dat de boel weer met “kunst en vliegwerk aan elkaar geplakt is” en dat is n.m.m. heel wat anders dan dat de boel behoorlijk is gerepareerd!

En wij hen maar ongestoord met storingsvrij geld betalen voor het gebruik van hun bedroevend slecht onderhouden- en onacceptabel storingsgevoelige betaalsystemen.

Onze onbetrouwbare bankenkliek kan beter maar stoppen met haar sympathie offensief en de kosten daarvan investeren in hun krakkemikkige betaalsystemen.
Het gaat immers al lang niet meer om mooie woorden, maar alleen nog maar om betrouwbare daden, als deze lichting maffiabankiers en verzekeraars zich nog uit het verre verleden weet te herinneren, wat dat eigenlijk wel zijn.
Die $ 1 miljard dollar boete voor haar Libor-oplichterij vergeten we nooit en ons vertrouwen in RABO en haar even onbetrouwbare collegae is ook uitgesloten: zelfs na hun kostbare- en zinloze “charme offensief”. Onze bankenmaffia weet nog steeds niet, dat ze vertrouwen nooit meer krijgt(!) – want zelf geeft ze immers ook niets(!) – maar dat ze dit met onberispelijk gedrag en met een hele andere moraal dan nu misschien ooit kan terugverdienen. Dat is voor de huidige banken- en verzekeraarskliek een héle lange weg!!!

Please follow and like us:

Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *